Väsyneenä ei pitäisi (voi täydentää vapaasti, kaikki käy). Mutta koska tämä nyt näyttää päätyvän kertomukseksi siitä, mitä ei pitäisi ja silti kirjoitetaan niin vähätkös välitän.

Huonot uutiset. 007 ja lupa tappaa. Näinhän se menisi. Kun minä nyt olen sattunut valittamaan tästä työstä, stressaavaa ja määräajat ja ei voi olla hetkeäkään pois ja kukaan muu näitä ei voi tehdä.  Siis ilman muuta!

Ja sitten ne hyvät uutiset. Näin kummivanhemmat 17 vuoden takaa. Niin ihana pariskunta. Oli niin mukava nähdä ja jutella. Minusta, joka oli ennen miestäni. Minä olin jo silloin :) Olinkin, ja sitten kesti muutaman vuoden, että EN ollut ja nyt olen taas kasannut olemiseni sirpaleista yhteen. No, hetken verran jaksoin ajatella ja olla "kuten pitäisi". Kotona tummien ikkunapielien takana sitten taas kaikki levisi kuin jokisen eväät. Ja nyt väsyttää, eikä pitäisi ajatella MITÄÄN!